Skip links

Trends in Social Media

Share

Să urmărești trendurile în Social Media... e o strategie bună?!

Hai să vedem. Content-ul video este rege acum, nu-i așa? În diferite feluri: de la brain rot la thirst traps, de la dance challenges la product reels. 

Buuuun.  

Acum se anunță un nou val – Tik Tok micro dramas. 

Băi, chestia asta e mișto.  

E visul oricărui creativ de agenție.  

Să producem. Să facem chestii cu poveste (mai țineți minte acu jdeani când storytelling era BUZZWORD-UL?!) 

Ieeeei… 

Nu? 

Ei bine, trendul ăsta a mai urcat la suprafață acum 6 ani și nu s-a lipit. 

Ce facem?

Nu mai facem video? Sau nu ne mai luăm după trends? 

Răspunsul e simplu 

Facem ce facem dintodeauna. Mizăm pe calitate. Căutăm potrivirea cu publicul țintă. Ne uităm la obiective. Ne folosim creierul nostru (încă) mai bun decât A.I.-ul la a veni cu idei creative. Negociem cu clientul. Pe bani, pe soluția creativă, pe format.  

Și da. Sigur că stăm cu un ochi în piață să vedem ce se mai întâmplă. Dar asta facem oricum (cel puțin noi ăștia care ne respectăm industria și clienții). 

Și da, testăm deja pe clienții noștri acest trend cu micro dramele în format video. 😉  

Ce vrem să spunem? 

Că tendințele nu sunt totul. Sunt doar o rotiță uneori mică și foarte trecătoare în efortul de livrare în Social Media. Că tendințele ne ajută pe termen scurt, dar ideile au întâietate. 

Altfel... iată încă niște alte chestii interesante din SM pe care e bine să le știi... 

…dacă ești client Stefanini Infinit. Sau dacă vrei să fii. Sau dacă vrei să te angajezi la noi (wink). 

1.

Instagram testează situația în care ne dă control asupra algoritmului. Adică să zicem noi mai intenționat ce vrem să vedem și ce nu. Foaaaaarte interesant dacă se aplică. Va trebui să fim și mai perseverenți decât până acum pentru a convinge clienții să maximizeze relevanța conținutului din Social Media în defavoarea conținutului comercial. 

2.

Pare că o să putem să numărăm screenshoots la story – adică noul save. Pentru că, să fim serioși, ce Gen Alpha mai folosește jucăria aia cu save. Screenshoot-ul e noul save. 

3.

La nivel global, platforma tinerilor e tot Instagram. Chiar dacă avem impresia că ar fi TikTok. Revenim cu updatesc când avem cifrele pe România. 

Ce faci cu toate informațiile astea?

  • Îți faci treaba mai bine dacă lucrezi în online. 
  • Ne întrebi cum te putem ajuta, dacă ești un client sau viitor client de-al nostru. 
  • Ne lași un comentariu, că sigur am scris mai sus ceva ce ți se pare discutabil. 
  • Ne trimiți un CV că îți place de noi și ai văzut și reel-ul / tiktok-ul din teambuilding.